Beoordelingen van Mercedes-Benz Europa. (Autobedrijf Garage) in Brussel (Brussel).
Mercedes-Benz Europa
Leuvensesteenweg 1150, 1200 Brussel, België
Beschrijving
Informatie over Mercedes-Benz Europa, een Autobedrijf Garage in Brussel (Brussel)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Het tarief van deze plaats is nu laag. Meestal gebeurt dit omdat mensen alleen commentaar geven als ze niet blij zijn met een dienst. We zijn er zeker van dat dit bedrijf een geweldige service biedt aan hun klanten.
Kaart
Openingstijden van Mercedes-Benz Europa
Maandag
08:00–19:00
Dinsdag
08:00–19:00
Woensdag
08:00–19:00
Donderdag
08:00–19:00
Vrijdag
08:00–19:00
Zaterdag
10:00–17:00
Zondag
Gesloten
Populaire tijden
Maandag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Dinsdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Woensdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Donderdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vrijdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Zaterdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Beoordelingen van Mercedes-Benz Europa
B. A.
Ik heb een contact gehad met de sales advisor: Mohamed Meliani. Sinds het eerste contact was het een hartverwelkomende onthaal. De ervaring die we hier hebben gehad kunnen we niet vergelijken met een andere. Mohamed heeft rustig zijn tijd genomen om ons verder te helpen en ons begeleidt door heel de procedure. Binnenkort kunnen we de wagen ophalen, we kijken hier naar uit. Een dikke pluim naar Mohamed!! Bedankt voor de goede begeleiding.
S. D. R.
Ik ben hier langsgekomen voor de parfum club black als reden om hier toch eens binnen te kunnen kijken.
Het systeem is ingewikkeld als je hier nooit geweest bent.
Aan de receptie was niemand aanwezig gedurende mijn hele bezoek.
Al de mensen waar ik info aan vroeg waren zeer vriendelijk, 2 talig en hebben goed geholpen.
Zeer goede zetels in de wachtruimte.
Helaas werd deze parfum hier niet verkocht, er zijn wel andere parfums verkrijgbaar.
Er is een merchandising stand binnen waar je vanalles kan kopen tot zelfs potloden met een kristal in, en een mooie dikke catalogus van alle gadgets.
L. V.
Deze garage van Mercedes geeft klanten een uitmuntende dienstverlening. De medewerker gaf me een zeer fijn gevoel en deed al het nodige om me een zorgeloze ervaring te bieden. Ik wou dat mijn onderhoud altijd zo vlot verliep. Geen files, geen stress en een vervangwagen die proper is. Bedankt!
R. C.
Alle type Mercedes-Benz wagens in de toonzalen te bezichtigen!
R. Q.
Ook al kom ik er om opleidingen te volgen; het blijft indrukwekkend.
M. M.
Tof goede service
R. V.
Met veel geduld komt het in orde.
p. b.
Personeel niet erg toeschietelijk. Afspraken soms niet terug te vinden.
Uiteindelijk kreeg ik waar ik recht op had.
A. D.
Zeer goede firma,heb er zelf 39j gewerkt.Spijtig dat men een nummertje moet nemen om een technische raadgever te spreken...dit is zwak.
F. V.
Vriendelijk en bekwaam personeel die je steeds van dienst zijn en een prachtige naservice voorzien met een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding
B. A.
Heel vriendelijk en een goede dienst. Alleen zijn ze telefonisch moeilijk bereikbaar.
W. W.
Correcte service, vriendelijke mensen, een service met een STER, moeilijk telefonisch bereikbaar
B. V. d. B.
Echt een TOP garage. Super service en zeer behulpzaam.
J. V.
Heel goed geholpen door de heer Peeters K. Bedankt voor de info!
S. T.
Goede service, snel en proffesioneel verder geholpen.. aanrader!
g. v.
Het is de moeite om alles gezien te hebben mooie wagen om van weg te dromen
S. V.
Altijd even correct en stipt. Kan er helemaal niets op aanmerken
J. S.
Prachtige wagens.
k. s.
Heel mooi winkel
H. K.
Zeer correct en vriendelijke mensen.
J. B.
goede service. alles is klaar en duidelijk
D. V.
Beetje haastig, weinig automatische informatie
R. S.
Weinigen kunnen Nederlands !en dat voor zo'n garage in Evere !
M. H.
Staan voor je klaar. Super service
P. B.
Efficient en meer moet het niet zijn
p. v. d.
Heeft goede betaal automaten
K. W.
Topservice voor top wagens
L. D.
Zeer mooie garage.
S. V. R.
Heel vriendelijke service
D. A.
Proper, correct, professioneel.
H. S.
Werkbezoek, mooie garage van Mercedes.
E. F.
Info is goed aangekomen
M. D. B.
Mercedes klasse zoals Mercedes klasse moet zijn.
G. W.
Geweldige service
K. V. d. B.
Goede service
C. B.
Klasse
R. S.
Top top
R. E.
Grote showroom
G. P.
Vriendelijke mensen
J. D.
Dure wagens!!
S. R.
Mooie garage!
A. G.
Top garage
R. G.
Top garage
I. B.
Mooie garage
K. S.
Absolutely fantastic experience!
Chose the car, made paperwork within few minutes, car even got delivered within 3 days!
The staff was polite, extremely comprehensive of my demands and helpful!
If i had to buy another car, id do it same place again!
(Vertaald)
Absoluut fantastische ervaring!
Auto gekozen, binnen enkele minuten papierwerk gemaakt, auto zelfs binnen 3 dagen afgeleverd!
Het personeel was beleefd, zeer uitgebreid van mijn eisen en behulpzaam!
Als ik een andere auto moest kopen, zou ik het weer op dezelfde plek doen!
a. a.
Very disappointed by the catastrophic lack of communication that is recently the norm in the service department. No one answering the phones, dropped calls and the longest waiting times most times for nothing. Lack of clarity when managing expectations over specific repairs. Long waiting to book service appointments. To their defense, when they do a repair, usually they do it right (it was only twice in eleven years that I had to return for the same item, and once when they misplace a door panel). Unless they remedy the situation (the employees blame the administration for being understaffed - but that's not the customers' business), I will abandon them after more than a decade I've given them exclusivity. 3 out 5 stars, is a fair overall assessment. But for a flagship dealership of an icon like MB, that is not enough (and sadly it was a lot better in the past).
(Vertaald)
Zeer teleurgesteld door het catastrofale gebrek aan communicatie dat de laatste tijd de norm is in de serviceafdeling. Niemand beantwoordde de telefoons, liet oproepen vallen en de langste wachttijden meestal voor niets. Gebrek aan duidelijkheid bij het managen van verwachtingen over specifieke reparaties. Lang wachten met het boeken van serviceafspraken. Tot hun verdediging, als ze een reparatie doen, doen ze het meestal goed (het was slechts twee keer in elf jaar dat ik terug moest komen voor hetzelfde item, en één keer toen ze een deurpaneel kwijt waren). Tenzij ze de situatie verhelpen (de werknemers verwijten de administratie dat ze onderbemand zijn - maar dat is niet de zaak van de klanten), zal ik ze in de steek laten na meer dan een decennium dat ik ze exclusiviteit heb gegeven. 3 van de 5 sterren, is een redelijke algemene beoordeling. Maar voor een vlaggenschipdealer van een icoon als MB is dat niet genoeg (en helaas was het in het verleden een stuk beter).
s.
(Vertaald) Bestel deze vrijdag een klasse v, attente verkoper en zeer aangenaam om de tijd te nemen om me de verschillende configuraties te laten zien (verkoper Mr Enes), dankzij hem.
Ik heb mijn voertuig ontvangen, perfecte levering
T. F. f.
(Vertaald) Hallo mevrouw, meneer
Oprechte felicitaties aan Hugo Rodriguez
Verkoper pro office 12
Behulpzaam goed professioneel welkom
Nogmaals bedankt en felicitaties aan alle Mercedess brussel never team
Afif Parijs
R. K.
(Vertaald) Ik dank de heer Comper voor zijn waardevolle advies tijdens mijn bezoek. Ik raad aan!
L. V. E.
(Vertaald) Een echte vertrouwde partner! Responsief, goed advies, goede communicatie, aankoop en levering verliep zoals afgesproken.
Dank u, mijnheer Fabry, dat u voor mijn zaak heeft gezorgd.
T. H.
(Vertaald) Ontvangstniveau Ik heb al beter geweten, de dame was nogal hooghartig.
Vriendelijke verkoper die zijn werk doet...
M. d. F.
(Vertaald) Warm welkom en onberispelijke service.
x. D.
(Vertaald) geweldig personeel en gastvrijheid
j. s.
Sometimes finding a salesperson can be difficult/impossible. Once you catch one, they are helpful & polite and do their best to advice you. They are knowledgeable and very well aware of the technical details.
(Vertaald)
Soms kan het moeilijk/onmogelijk zijn om een verkoper te vinden. Als je er eenmaal een hebt gevangen, zijn ze behulpzaam en beleefd en doen ze hun best om je te adviseren. Ze zijn deskundig en zeer goed op de hoogte van de technische details.
C. C.
Last week I had the pleasure to have my new car handed to me by Alexandre Tsekouras at Mercedes Europa stand (leuvensesteenweg). Alexandre was very pleasant, helpful and polite during the entire process, besides understanding well and even sharing the excitement and happiness of the customer when getting their new car (especially the first Mercedes!). He took the time needed to walk me through the main car features, ensured his availability to answer/assist with any doubts later on, and even went beyond his responsibilities to make sure I was rested when temporarily returning my previous rental car there. Alexandre definitely stood out in the stand, especially given his interpersonal/customer relations skills. You will be in luck if your car is delivered to you by him :)
(Vertaald)
Vorige week had ik het genoegen om mijn nieuwe wagen overhandigd te krijgen door Alexandre Tsekouras op de stand van Mercedes Europa (leuvensesteenweg). Alexandre was zeer aangenaam, behulpzaam en beleefd tijdens het hele proces, naast het goed begrijpen en zelfs delen van de opwinding en het geluk van de klant bij het krijgen van hun nieuwe auto (vooral de eerste Mercedes!). Hij nam de tijd die nodig was om me door de belangrijkste autofuncties te leiden, zorgde ervoor dat hij beschikbaar was om later eventuele twijfels te beantwoorden / bij te staan, en ging zelfs verder dan zijn verantwoordelijkheden om ervoor te zorgen dat ik uitgerust was toen ik mijn vorige huurauto daar tijdelijk inleverde. Alexandre viel zeker op in de stand, vooral gezien zijn vaardigheden op het gebied van interpersoonlijke/klantrelaties. Je hebt geluk als je auto door hem wordt afgeleverd :)
O. D. S.
(Vertaald) Erg blij met de ontvangst door de dame bij de receptie, die je uitnodigt om naar de modellen te kijken en te wachten tot er een verkoper beschikbaar komt.
Zeer mooie showroom en meerdere keuzes.
Interessante actieprijzen,
Zwarte stip......
Hoewel sommige verkopers vrij waren van fysieke klanten en hoewel niemand mijn aanwezigheid kon negeren, moest ik 45 minuten wachten voordat ik informatie ontving.
Jammer dat ze een verkoop hebben gemist.
Sympathiek
Olijfboom uit Schrijver België
A. M.
The staff did not take much time to explain the car before the ride. The place is huge and hard to find the right entry. The gate only let's you out again with a code that keeps changing. Did not get that "I am the king customer" treatment, I got at other brands, when test driving cars priced at around 100k...
(Vertaald)
Het personeel nam niet veel tijd om de auto voor de rit uit te leggen. De plaats is enorm en moeilijk om de juiste ingang te vinden. De poort laat je alleen weer naar buiten met een code die steeds verandert. Kreeg niet die "ik ben de koning klant"-behandeling, die ik bij andere merken kreeg, bij het testen van auto's met een prijs van rond de 100k...
c.
(Vertaald) De ontvangst van de verkopers is niet altijd in orde, het is een beetje jammer, aan de andere kant is het aanbod van nieuwe en recente voertuigen zeer uitgebreid, een Avis-agentschap staat ook tot uw beschikking op de site.
J. M.
The personal contact was not that good, a bit nonchalant.
Service/repair was fast (one day - turbo sensor)
(Vertaald)
Het persoonlijk contact was niet zo best, een beetje nonchalant.
Service/reparatie was snel (één dag - turbosensor)
P. A. r.
(Vertaald) MOOIE DEALER VAN UITZONDERLIJKE AUTO'S
P. B.
Reliable and honest service. It is often hard to find a service where they take care about customers in a way that they really understand needs and limitations of a client and try to provide exactly what customer needs (not more no less); which is later reflected on the appropriate price. I respect their work and service, never had issues with anything. They certainly won my trust over many years.
(Vertaald)
Betrouwbare en eerlijke service. Het is vaak moeilijk om een dienst te vinden waarbij ze zo voor klanten zorgen dat ze de behoeften en beperkingen van een klant echt begrijpen en precies proberen te bieden wat de klant nodig heeft (niet meer en niet minder); die later wordt weerspiegeld in de juiste prijs. Ik respecteer hun werk en service, heb nog nooit problemen gehad met iets. Ze hebben zeker mijn vertrouwen gewonnen gedurende vele jaren.
Y.
(Vertaald) Hallo, zeer tevreden met de reparatie van mijn voertuig dat nog onder de garantie valt. Zeer warm welkom bij de receptie.
Ik wil het hele Mercedes-team bedanken en vooral een grote dank aan MR ARNAUD die werkt bij de voertuigonderhoudsreceptie die al mijn vragen beantwoordde, gesprekken waren zeer aangenaam met hem, zeer goede uitleg en ik werd goed geïnformeerd, ik kreeg een vervangend voertuig die nieuw en zeer comfortabel was.
Bedankt en tot mijn volgende interview.
😉
G. P.
(Vertaald) Eerste onderhoud uitgevoerd op 23/02 onberispelijk. Goede service, zeer vriendelijk personeel.
D. V. A.
(Vertaald) Limiet, we kijken en geen enkele verkoper vraagt of ze informatie kunnen geven. Dit is het geval voor de meeste Europese merken
R. A.
(Vertaald) Ik heb met veel verkopers te maken gehad, maar ik raad een verkoper met de naam gunther ten zeerste aan... zo professioneel als deze persoon die je nooit zult vinden.Deze verkoper vertegenwoordigt echt het imago van het merk. uitmuntendheid!!! . Wanneer anderen denken dat de uitmuntendheid van het merk hun commerciële vaardigheden vervult. Hij zit echt op een hoger niveau. Nogmaals bedankt, mijn collega's gaan natuurlijk allemaal door je heen :-))
J. E.
Efficient: in and out with a ticketing system. That works for me!
(Vertaald)
Efficiënt: in en uit met een ticketsysteem. Dat werkt voor mij!
x. k.
(Vertaald) Een meerkeuze, alle reeksen, en alle klassen, heel mooi om te zien, uitstekende ontvangst, zonder covid-respect te vergeten. Avontuur je bent het waard.
E. C.
Made arrangement with the staff to have an inspection for a fault on my merc 250d and a price in the 1hr on the morning of the Rv iwas
told leave your car we will take contact with you if we find a problem no time limit when the car would be seen or ready with heavy rain and bad weather the told me you have to wait outside on the parking I cancelled my rv directely
(Vertaald)
Afspraak gemaakt met het personeel voor een inspectie voor een storing op mijn merc 250d en een prijs in de 1 uur op de ochtend van de Rv iwas
laat uw auto staan we nemen contact met u op als we een probleem vinden geen tijdslimiet wanneer de auto gezien of klaar moet staan bij hevige regen en slecht weer ze zeiden dat u buiten op de parkeerplaats moet wachten ik heb mijn camper direct opgezegd
J. S.
Just finished test drive. Takes a little time to organize because everybody wants to experience the new models. Fine people. Hot cars.
(Vertaald)
Net klaar met proefrijden. Het kost wat tijd om te organiseren omdat iedereen de nieuwe modellen wil ervaren. Fijne mensen. Hete auto's.
C. K.
(Vertaald) Ik zou willen zeggen dat ik na het lezen van de negatieve commentaren op deze site nogal aangenaam verrast was door het personeel van mercedes europa met wie ik deze vrijdag 22 september 2017 te maken had. Na een kleine puinhoop bij het maken van een afspraak, ik werd heel goed ontvangen en in 30 minuten was het werk waar ik om vroeg gedaan. Ik ben dan ook tevreden want ik had haast en ik verwachtte meer tijd te besteden aan wachten. Daarnaast waren de twee mensen die mij ontvingen erg vriendelijk.
A.
(Vertaald) Leuke toonzaal. Professionele en vriendelijke verkoper (Jean-François Dero). Werkplaatsservice moet worden verbeterd na een paar kleine problemen, maar luisteren in geval van bezorgdheid
D. S.
(Vertaald) Ik wil graag 6 sterren geven omdat het team geweldig is !!! De mensen bij de receptie hielpen me spontaan, de technici van de garage legden me meteen de te volgen procedure uit en de persoon die de documenten deed en de (onmiddellijke!!!) afhaling van mijn voertuig was zeer professioneel, efficiënt en snel. Als we altijd zo goed ontvangen zouden kunnen worden, zou de wereld prachtig zijn. Ik raad Mercedes Europa aan - ze zijn geweldig!!!!!!!!!!!!
S. B.
(Vertaald) Een groot, goed georganiseerd etablissement, vriendelijk en gastvrij personeel, parkeergelegenheid voor iedereen, de testverantwoordelijke gaf ons zeer goed advies.
Bedankt voor deze geweldige ervaring bij Mercedes Europa en in het bijzonder voor de heer Alexandre Tsekouras, Mesdames Evelyne en Laura 🤗
We verwachten meer dan onze auto. Ik maak foto's als ik aan de slag ga 🤗
Ik raad aan !
I. L.
(Vertaald) IJzig welkom.. niet alle klanten worden serieus genomen.. Mercedes gekocht bij een andere veel leukere dealer
L. S.
(Vertaald) Service in de garage is altijd correct geweest.
De 5 sterren gaan naar Mimoun voor zijn professionaliteit, zijn vriendelijkheid en zijn klantgerichtheid, petje af!
G. B.
(Vertaald) Leuke dealer maar weinig gebruikte voertuigen in de showroom, jammer.
C. A.
(Vertaald) Zeer competente jonge verkoper, bedankt voor de steun!
a. t.
It is a problematic place. The first line (the sellers) are good, but some internal services are neither friendly nor efficient. Thre starts is an average between first line (5 stars) and back office services (1 star)
(Vertaald)
Het is een problematische plek. De eerste lijn (de verkopers) is goed, maar sommige interne diensten zijn noch vriendelijk noch efficiënt. Drie starts is een gemiddelde tussen eerstelijns (5 sterren) en backofficediensten (1 ster)
e. m.
(Vertaald) De auto niet op de display gevonden en daarom een beetje teleurgesteld
F.
(Vertaald) Een gastvrije en goedgevulde dealer, niet de mooiste maar wel efficiënt.
J. S.
Picked up my new car. Received a drink at the bar. People are friendly and I got a good explanation. Overall a nice experience when picking up a new car.
(Vertaald)
Ik heb mijn nieuwe auto opgehaald. Kreeg een drankje aan de bar. Mensen zijn vriendelijk en ik heb een goede uitleg. Kortom een leuke ervaring bij het ophalen van een nieuwe auto.
N. M.
(Vertaald) Dank aan Hind, verkoopster bij Smart, voor uw tijd en uw luisteren, evenals uw professionaliteit.
Een slimme nodig? Vraag naar Hind!!!
Het advies is zo goed gedaan dat de aankoop een no-brainer is.
👌😀
M. H.
Big nice exposition with recents models, warmly welcome
(Vertaald)
Grote mooie expositie met recente modellen, van harte welkom
A. M.
Very good service once you manage to schedule an appointment. There are coffee machines around and you can wait in a comfortable seat.
(Vertaald)
Zeer goede service als het je lukt om een afspraak in te plannen. Er staan koffieautomaten en u kunt in een comfortabele stoel wachten.
P. L.
(Vertaald) Zeer grote garage, je kunt daar nogal wat varianten van de modellen zien, zo niet in het testcentrum er vlak achter nog meer. Ontvangst van de commercial best aardig.
A. B. B.
(Vertaald) Ik zal onderdelen zoeken bij zeer goede service gehad
V. K.
Many thanks to Veli Gurbuz for the excellent client oriented approach and very experienced treatment of customers. Than you for that.
(Vertaald)
Veel dank aan Veli Gurbuz voor de uitstekende klantgerichte benadering en zeer ervaren behandeling van klanten. Dan jij daarvoor.
V. m.
(Vertaald) Super leuk als garage, verkopers beschikbaar voor alle vragen en mogelijke problemen, handelend naar een snelste oplossing ... raad ik aan. alstublieft
O. P.
(Vertaald) Ik bezit een E Klasse-auto uit 2015, vorig jaar gekocht in Duitsland bij de Mercedes-dealer. Ik kreeg een internationaal garantiecertificaat voor 2 jaar.
Dit jaar deed ik de keuring, maar Mercedes Europe vertelde me dat het certificaat niet geldig is in België en ik betaalde om de remschijven te vervangen.
Dus?
P. B.
Maybe spoilt by BMW service. Nothing to complain about but none of the extras like car being washed when brought in for a maintenance service...
(Vertaald)
Misschien verwend door BMW-service. Niets om over te klagen, maar geen van de extra's zoals het wassen van de auto wanneer deze wordt binnengebracht voor een onderhoudsbeurt. . .
J. V.
(Vertaald) GLA gekocht, goed geadviseerd door de verkoper, dankzij hem omdat hij me een uitstekende deal heeft laten maken...
a. d.
(Vertaald) Zo geweldig
N. Y.
Huge sales and service Mercedes center on a convenient location. Good first impression on the service reception...Will share my final experience.
(Vertaald)
Enorme verkoop- en service Mercedes-centrum op een gunstige locatie. Goede eerste indruk op de service-ontvangst. . . Zal mijn laatste ervaring delen.
B. R.
(Vertaald) Gastvrouwen aangenaam als een gevangenisdeur, op niemand kan je rekenen... gelukkig tilt de service het niveau wat op...
a. b.
Professional attitude! No waiting time with appointment!
(Vertaald)
Professionele houding! Geen wachttijd bij afspraak!
A. A.
(Vertaald) Erg aardig
Z. M.
(Vertaald) Super aardig vonden ze dat mijn band een defect had, ze zorgden voor de reparatie, zelfs om me te laten bedanken
D. G.
(Vertaald) Zeer goed ontvangen, zeer competente verkoper (M. Pierre Fabry). Hartelijk bedankt.
F. A.
(Vertaald) Zeer goede service, zorgzaam voor haar klanten
L. D.
(Vertaald) Een grote autosupermarkt waar het soms moeilijk is om een verkoper te vinden. Maar uitstekende verkopers die voor zichzelf zorgen ondanks de moeilijkheden van de huidige markt
P. S.
love it, service, quality , friendly people and my car is back again to be the max
(Vertaald)
vind het geweldig, service, kwaliteit, vriendelijke mensen en mijn auto is weer terug om de max te zijn
N. K.
Best car in the world
(Vertaald)
Beste auto ter wereld
E. m. S.
(Vertaald) Veel keuzes...
L. C. d. N. !.
(Vertaald) Het is een nogal onpersoonlijke te grote fabriek. Aan de andere kant zijn de banken best comfortabel :-)
L. B. v. G.
Great service and well organized. Serviced my car with an appointment, all went smooth
(Vertaald)
Goede service en goed georganiseerd. Mijn auto onderhouden met een afspraak, alles verliep soepel
K. K.
Ticket system is not clear to me. Desk officer was a bit ennoyed because I took the wrong ticket. Sorry for that.
(Vertaald)
Ticketsysteem is mij niet duidelijk. De baliemedewerker was een beetje geïrriteerd omdat ik het verkeerde ticket had gepakt. Sorry daarvoor.
J. B.
(Vertaald) Zeer goede ontvangst door professionals!
A. M.
(Vertaald) Gelegen aan de Leuvensesteenweg in 1140 Evere (Brussel). .. Er zijn zowel nieuwe als tweedehands auto's... Een bezoek waard als u op zoek bent naar een Mercedes.
N. R.
(Vertaald) Zeer mooi huis. Verkoopvertegenwoordiger, de heer Meliani, zeer beleefd, geduldig en attent!
A. D. B.
(Vertaald) zeer goed contact maar voor wat een verborgen prijs is die je niet wordt verteld, laat het te wensen over
L. J.
(Vertaald) erg aardig personeel aan de andere kant 58€ om een reservewiel te plaatsen is misbruikt !!!
O. S.
(Vertaald) Daar vindt u uw keuze op voorwaarde dat u de prijs betaalt. Ik heb mijn geluk gevonden...!
Y. B.
(Vertaald) Niets om een warm welkom te zeggen, koffie geserveerd bij de ingang en mijn Mercedes-AMG's kwamen op tijd aan.
Ik raad aan.
G. O.
(Vertaald) een high-end dealer, zeer goede ontvangst, makelaar ok, duidelijke uitleg
S. O.
One of the few large, comprehensive Mercedes service garages in the Bruxelles area but communication with customers could be greatly improved.
(Vertaald)
Een van de weinige grote, uitgebreide Mercedes-servicegarages in de regio Brussel, maar de communicatie met klanten kan aanzienlijk worden verbeterd.
B. M.
(Vertaald) Zeer goede klantrelatie. Het personeel is professioneel en beleefd
V. S.
Very professional environment, also customised for who want better services.
(Vertaald)
Zeer professionele omgeving, ook aangepast voor wie betere diensten wil.
L. D.
(Vertaald) Goede service, goede ontvangst. Ik wacht op meer dan mijn auto 😊
e. t.
(Vertaald) GOED
G. F.
(Vertaald) Zeer beleefd personeel, onberispelijke service!
F. P.
(Vertaald) Uitstekende service en aandachtig luisteren.
A. Z.
(Vertaald) Mercedes-Benz een inpecab bedrijf, met woorden en respect
P. M.
(Vertaald) Ik ken Mercedes Benz Europe goed. Ik heb meerdere Mercedessen in deze garage gehad. Ik ben altijd tevreden geweest
d. k.
(Vertaald) Zeer gastvrij, attent personeel. Onberispelijke plaats
I. D.
(Vertaald) Dankzij een aantal medewerkers gaan we daar anders heen. . .
S. P.
(Vertaald) Zeer professioneel en weten hoe ze iets voor hun klanten moeten doen
D. G.
(Vertaald) Zeer deskundig en attent
H. D.
(Vertaald) En daarnaast een commercieel gebaar vol dankbaarheid.
R. G. B.
(Vertaald) Topservice
A. B.
Great service, cooperative staff :)
(Vertaald)
Geweldige service, coöperatief personeel :)
s. v.
(Vertaald) Wat een geweldige garagebox! Iets minder airconditioning en het zou perfect zijn.
d. l.
(Vertaald) Zeer snelle ontvangst, alles duidelijk en auto gewassen na onderhoud.
P. C.
(Vertaald) Zeer warm welkom en attent personeel.
P. B.
(Vertaald) Zeer grote en efficiënte dealer, een breed assortiment auto's, bestelwagens en bestelwagens.
J. C.
(Vertaald) Uitstekende serviceprovider. Uitstekende service waarbij excellentie uitblinkt. Heel goed
M. B.
(Vertaald) De service is perfect, de vriendelijkheid, het is gewoon een professionele plek?
P. B.
(Vertaald) Een minimum aan wachten gestructureerde en goed georganiseerde ontvangst
U. -. V. S.
For Mercedes, you would expect more politeness, professionalism and working efficiency and effectiveness and cleanliness.
(Vertaald)
Van Mercedes zou je meer beleefdheid, professionaliteit en werkefficiëntie en effectiviteit en netheid verwachten.
E. D. W.
(Vertaald) We kiezen niet voor niets voor Mercedes