Beoordelingen van Jacquelin' Couture. (Ander) in Vilvoorde (Vlaams-Brabant).
Jacquelin' Couture
Galerie du Cinquantenaire, magasin 11, 1040 Etterbeek, België
Beschrijving
Informatie over Jacquelin' Couture, een Ander in Vilvoorde (Vlaams-Brabant)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Jacquelin' Couture
Maandag
Gesloten
Dinsdag
10:00–18:30
Woensdag
10:00–18:30
Donderdag
10:00–18:30
Vrijdag
10:00–18:30
Zaterdag
10:00–18:00
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van Jacquelin' Couture
P. B.
Super herstelling oude jas💐😏 …
R.
Zeer goede vriendelijke naaister
S. P.
(Vertaald) Onberispelijke ontvangst en werk.
Jacqueline is een naaister zoals je er niet veel meer vindt. En het werk van zijn team is van hoge kwaliteit.
ik raad aan
A. S.
I've used their services for many years now, never had a problem. The women there can do absolutely anything! I had to enlarge most of my clothes, and thanks to the knowledgeable staff at Jacqueline's I'm falling in love with my clothes again!
(Vertaald)
Ik maak al jaren gebruik van hun diensten, nog nooit problemen gehad. De vrouwen daar kunnen werkelijk alles! Ik moest de meeste van mijn kleding vergroten, en dankzij het deskundige personeel van Jacqueline's word ik weer verliefd op mijn kleding!
S. l. K.
Used them for 7 years and was usually pleased with the results. Their work has been good.
Unfortunately, recently the way the lady treated me after a jacket was incorrectly modified was problematic. Transpires that there was a miscommunication on what work had to be done. The lady was visibly upset with me when I asked her to explain the bill, the price, and the work that was not done and the work done that I did not ask for. She could have acted calmly, apologised for the mess-up, and kindly understood why I was upset, and in turn I should do the same towards her ( In fact I did )
Mistakes happen, and they did reduce the price of the work not done but not for the work I didn't ask for: Clearly they thought it was my fault: This last bit is what saddened me. Although the alterations that I did not ask for were well done :-)
The work she did before was always good.
(Vertaald)
Gebruikte ze 7 jaar en was meestal tevreden met de resultaten. Hun werk is goed geweest.
Helaas was de manier waarop de dame me behandelde nadat een jas verkeerd was aangepast de laatste tijd problematisch. Blijkt dat er een miscommunicatie was over wat er gedaan moest worden. De dame was zichtbaar boos op me toen ik haar vroeg om uitleg over de rekening, de prijs en het werk dat niet was gedaan en het werk dat was gedaan waar ik niet om had gevraagd. Ze had kalm kunnen handelen, haar excuses kunnen aanbieden voor de puinhoop, en vriendelijk kunnen begrijpen waarom ik van streek was, en op mijn beurt zou ik hetzelfde tegenover haar moeten doen (in feite deed ik dat ook)
Fouten gebeuren, en ze verlaagden de prijs van het werk dat niet werd gedaan, maar niet voor het werk waar ik niet om vroeg: ze dachten duidelijk dat het mijn schuld was: dit laatste was wat me bedroefd maakte. Hoewel de aanpassingen waar ik niet om had gevraagd goed waren :-)
Het werk dat ze voorheen deed was altijd goed.
J. d. S.
(Vertaald) De reparaties zijn van hoge kwaliteit en snel uitgevoerd.
Ze maakten ook een meer dan perfecte kopie van een safari-jasje dat ik erg leuk vond, maar die te versleten was.
Ik raad ten zeerste aan!
I. D.
(Vertaald) Goede service! Snel en goed gedaan, zeer gastvrij!!
C. J.
(Vertaald) Onberispelijk en snel werk, altijd met een glimlach.
P. O.
Jacquelin has saved many pairs of trousers for me. Always very happy with quality and deadlines.
(Vertaald)
Jacquelin heeft veel broeken voor me bewaard. Altijd zeer tevreden over kwaliteit en deadlines.
v. s.
(Vertaald) Of het nu gaat om een nieuw kledingstuk of een ouder kledingstuk waar u om geeft, de ontvangst en het werk zijn onberispelijk.
Daarnaast heeft Jacqueline oog voor zowel coupes als mode. Ze stelt soms bepaalde aanpassingen voor en als we die accepteren, verandert het oude kledingstuk waar we zo van houden maar dat niet meer in de mode is in een mooie outfit.
Zij en haar team zijn top.
Ik raad aan.
M. F.
(Vertaald) Uitstekend werk, luisteren naar klanten en de baas erg vriendelijk en altijd glimlachend.
C. A.
I am a customer of Jacquelin since about 5 years. My mother was a couturiere, I have sewed too, and I think I can recognise high-quality sewing with style . I have brought her trousers and skirts. I am fully happy with the results. Last week, I brought her a dress made by a good friend of mine with a lot-of-love but the result is quite spoiled. Jacquelin has taken it in her hands and I am sure I will get a dress that I will wear and cherish.
(Vertaald)
Ik ben een klant van Jacquelin sinds ongeveer 5 jaar. Mijn moeder was een couturiere, ik heb ook genaaid en ik denk dat ik stijlvol naaien van hoge kwaliteit kan herkennen. Ik heb haar broeken en rokken meegenomen. Ik ben volledig tevreden met de resultaten. Vorige week bracht ik haar een jurk gemaakt door een goede vriend van mij met veel liefde, maar het resultaat is behoorlijk verwend. Jacqueline heeft het in haar handen genomen en ik weet zeker dat ik een jurk zal krijgen die ik zal dragen en koesteren.
J. R.
I have been a loyal customer of Jacquelin' for close to 15 years. I am not aware of a better tailor in Brussels for alterations and repairs. Jacquelin''s business has grown through word-of-mouth with little-to-no advertising and the continuous growth of the business attests to the quality of the work. I have recently witnesses belligerent customers going against Jacquelin's counsel and then getting upset when the result was not as they wished even though it was their fault. Yes I believe that customer service is important, but it is not an excuse for difficult customers to harass the shopkeepers. So please keep that in mind when you read any negative comments. I can assure you that Jacquelin' is the best in the business in Brussels to the extent that many shops of "Haute Couture" send their alterations to Jacquelin'. Happy to explain more, since I hate to see a good, honest small business owner be subject to unfair criticism.
(Vertaald)
Ik ben al bijna 15 jaar een trouwe klant van Jacquelin'. Ik ken geen betere kleermaker in Brussel voor verbouwingen en reparaties. Jacquelin's bedrijf is gegroeid door mond-tot-mondreclame met weinig tot geen reclame en de voortdurende groei van het bedrijf getuigt van de kwaliteit van het werk. Ik ben onlangs getuige geweest van oorlogvoerende klanten die tegen de raad van Jacquelin ingingen en vervolgens boos werden als het resultaat niet was zoals ze wilden, ook al was het hun schuld. Ja, ik vind klantenservice belangrijk, maar het is geen excuus voor lastige klanten om winkeliers lastig te vallen. Houd daar dus rekening mee als u negatieve opmerkingen leest. Ik kan u verzekeren dat Jacquelin' de beste is in het vak in Brussel in die mate dat veel winkels van "Haute Couture" hun verbouwingen naar Jacquelin' sturen. Ik wil graag meer uitleggen, want ik haat het om te zien dat een goede, eerlijke eigenaar van een klein bedrijf wordt onderworpen aan oneerlijke kritiek.
C. D.
(Vertaald) Top service van topkwaliteit! Jacquelin is een goochelaar die altijd een oplossing vindt om een kledingstuk te verbeteren, te repareren of in de gewenste maat te zetten. Ik raad het iedereen aan!
A. M.
Jacqueline and her staff are so lovely and skilled. Allow lots of time so you can have fittings (and they are very busy).
(Vertaald)
Jacqueline en haar medewerkers zijn zo aardig en bekwaam. Trek veel tijd uit zodat je kunt passen (en ze hebben het erg druk).
M. R.
(Vertaald) Onberispelijk werk aan alle stoffen (motorjas, skibroek...), goede reparatie-ideeën. Deadlines een beetje lang, maar het is een garantie voor kwaliteit
B. M. (.
(Vertaald) Kwaliteit couturier! Perfecte retouchering, onzichtbare reparatie en democratische prijzen. Ik raad het ten zeerste aan en zonder een seconde aarzeling.
R. D.
(Vertaald) Prachtig personeel en kwaliteit naaiwerk! Ik heb er spijt van dat ik binnenkort ga verhuizen, want ik ben dol op deze winkel...
m. l.
(Vertaald) Echte vakman die van zijn vak houdt en zijn vak kent: ik kan het alleen maar aanraden. Goed advies en altijd vriendelijk welkom.
J. A.
(Vertaald) Uitstekende service, Jacqueline is meer dan een naaister - ze is een echte artiest.
E. B.
(Vertaald) Geweldige service, nooit iets te klagen over de kwaliteit van hun werk
R. H.
(Vertaald) Een zeer ervaren en zeer flexibele professional.
Als u een naaiwerk nodig heeft, bent u hier aan het juiste adres.
S. A.
(Vertaald) Altijd gastvrij, werk altijd heel goed gedaan, op tijd :)
p. p.
(Vertaald) Soms te veel wachtrijen, wat verklaart waarom een service die soms twee keer "mislukt" is, moet worden overgedaan.
C. O.
(Vertaald) Uitstekende naaister, erg vriendelijk!
D. S.
(Vertaald) Een service zoals u die in Brussel nooit meer zult vinden.
O. G.
(Vertaald) Geweldige service en wat een vriendelijkheid
D. B.
(Vertaald) Geweldig bord, goede kwaliteit, de prijs waard.
J. R.
(Vertaald) Naaien is de draad die u naar de toekomst zal leiden
S. I.
Good work... Friendly lady
(Vertaald)
Goed werk... Vriendelijke dame
P. L.
(Vertaald) Vriendelijk - professioneel - efficiënt.
D. n.
(Vertaald) Een fijne, precieze aanraking.
C. L.
(Vertaald) Professioneel werk maar €€
A. F.
(Vertaald) Duur !
I. E.
Excellent
(Vertaald)
Uitstekend
P. F.
(Vertaald) NIET'
D. M.
Great service
(Vertaald)
Goede service
S. F.
(Vertaald) Onberispelijk werk
P. I.
(Vertaald) Professioneel werk
B. K.
S. C.
F. G.
S. G.
T.
Д. В.
M. R. P.
H. L.
D. B.